onsdag 18 januari 2012

Röv-rygg-massage

Hej,
Vi fortsätter temat att jag har ont i ryggen efter helgens missöde (se tidigare blogginlägg), och som sagt hade jag bokat tid till massör.

Sagt och gjort, igår for jag till massören, förklarade vad som hade hänt, och sade att det var korsryggen/backre delen av ryggen som var otroligt stel och att jag hade sträckt den.

Lite visste jag att ryggmusklerna tydligen går ut i röven/skinkorna en bit, så vad jag fick var såklar en rump massage, kunde lika gärna ha kläckt ur mig ”one butt rub please!” när jag kom dit, för det var ungefär så det känndes.

För att göra saker ännu mer obekväm, när jag låg där på mage i bara kalsonger så hade jag dessutom tagit på mig ett par klasonger som Sandra en gång i tiden köpte till mig, de är skit fula och gröna, och där bak är det en bild av en eldlåga och texten ”I’m a hottie!”. Yes, ett par sådana kalsonger har jag, och det kan jag skylla på Sandra.

Så där låg jag, på mage, i bara kalsonger, medan massören masserade mina skinkor där det stod med stora bokstäver ”I’m A HOTTIE”, lite halvt obekväm situation.

Men, tur var att han massera inte enbart mina skinkor pga. dess fina form, när han tog i så kände man faktiskt att det drog uppför ryggen så han var nog på rätt ställe, vilket leder till frågan, om musklerna jag sträckte inte låg i ryggen utan i röven, så hade jag m.a.o fått rövskott och inte ryggskott som jag först trodde.

Det hela blev iaf bättre och idag känner jag ingenting av det länge, så min röv är återigen fullt frisk. 

1 kommentar:

  1. Ha ha ha! Fy tusan vad pinsamt :-) Har haft lite samma problem så min massör masserar min rumpa hon med. Och jäklar vad ont det gör! Knappt så jag stannar kvar på bänken. MEN, det blir ju faktiakt bättre så det är väl värt det!
    Trevlig helg!
    L.

    SvaraRadera